W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego

XML

Treść

Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego następuje na podstawie wniosku wniesionego w postaci papierowej albo elektronicznej do Muzeum Archeologicznego w Gdańsku.Wniosek należy:

 

·  złożyć lub przesłać na adres  sekretariatu:  ul. Mariacka 25/26, 80-833 Gdańsk, tel. 58 322 21 12

·  przesłać na adres email: sekretariat@archeologia.pl

·  przesłać na adres Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP): /mag/SkrytkaESP

 

Wnioski rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. 2021 poz. 1641). Muzeum Archeologiczne w Gdańsku może nałożyć opłatę za ponowne wykorzystywanie, jeżeli przygotowanie lub przekazanie informacji w sposób lub w formie wskazanych we wniosku o ponowne wykorzystywanie wymaga poniesienia dodatkowych kosztów. Opłaty za ponowne wykorzystywanie nakładane są na podstawie art. 18-20 ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. 2021 poz. 1641).

Załączniki

cennik.pdf pdf, 279 kB